Zoey42's bookshelf: read

Fools Die
Omerta
The Honey Badger
Africký príbeh lásky: Láska, život a slony
Platypus Police Squad: The Frog Who Croaked
The Honeymoon Cottage
Dead of Eve
The Book Thief
The Tourist
Charlieho malé tajomstvá
Death Ain't But A Word
The Hours
Labyrinth
Námestie svätej Alžbety
Vita
Za vyšným mlynom a iné prózy
Jonathan Livingston Seagull
Cancer Ward
Ako chutí moc
Vidím to, co vrah


Zoey42's favorite books »

piatok 21. októbra 2011

Sexy guys - najlepšia sedmička + bonus

 V dnešnom článku by som vám rada ukázala, ako sa vyvíjal môj ''vkus''. :) Budem rada, ak mi do komentárov napíšete vašich SEXY GUYS, od ktorých ste v určitom období nemohli odtrhnúť oči, mali ste kopec ich fotiek v mobile a 50x videli každý film, v ktorom hrali...

1. Tom Welling - moja prvá láska :) Bolo to asi v štvrtom ročníku, ešte na základke..Vtedy som sa každý deň ponáhľala domov, aby som si mohla pozrieť ďalšiu časť Smallvillu. Raz sme si ho s kamoškou Aničkou ''vygooglili'' a vyhodilo nám to Tomove, ehm, nemravné fotky, na ktorých bol úplne nahý...Odvtedy ma to k nemu až tak neťahalo a tak som si vyhliadla ďalší objekt, ktorým bol...

2. Adam Brody - na rozdiel od Toma ma na ňom nezaujalo telo :) ale skôr charakter, teda, aby som to uviedla na pravú mieru: charakter postavy, ktorú hral t.j. Seth Cohen. Vtipný, milý a tajne túžiaci po dievčati, ktoré ani nevedelo, že existuje..No potom O.C. Californiu prestali vysielať a jediný seriál, ktorý som pozerala bol 'Čarodejnice' a tam som si našla...


3. Drew Fuller - toto nebolo až také vážne, keďže nebol nikto iný, kto by stál za hriech. A preto som  v nedeľu rýchlo zhltla obed a utekala pozerať 'Čarodejnice'. No a potom nasledoval dlhý, dlhočizný vzťah s...


4. Wentworth Miller - nuž, to bol asi dvojročný vzťah (na moje pomery až nekonečne dlhý :)) Samozrejme, Wenta (ako som ho familiárne zvykla volať) som si vyhliadla tiež v seriáli (Prison Break). Hral tam chytrého, tajomného chlapíka a ja som znova nejako zabudla rozlišovať realitu a seriál, takže som si myslela, že Went je taký aj v skutočnosti a keďže to je presne môj typ, snívala som o tom, ako príde na Slovensko a zamiluje sa do mňa (trocha nereálne - aj jedno, aj druhé). Často som nad tým zamýšľala cez hodiny a moja spolusediaca Anička sa ma len opýtala:''Went?'' a ja som prikývla so širokým úsmevom na perách. Nakoniec som si začala všímať jeho nedostatky a najkoniec som podľahla masovej hystérii menom...

5. Robert Pattinson - keď som čítala Twilight, tak som si Edwarda vykreslila trocha ináč, no potom prišli filmy a ja som sa prispôsobila. Spolu asi s miliónom fanúšičiek po celom svete som túžobne hľadela na jeho fotky a želala som si, aby sa zrazu v našej triede zjavil úžasný tajomný mládenec, ktorý ma bude milovať nehynúcou láskou. No potom som sa rozhodla predsa ostať pri mojej predstave o ideálnom mužovi, ktorý na istý čas nabral podobu...



6. Zachary Quinto - vďaka internetu, ktorý sme mali konečne zavedený doma sa predo mnou otvoril úžasný svet seriálov (toto slovo som tu už vyskloňovala vo všetkých pádoch :)) ktoré neboli vysielané v televízii - a medzi nimi aj 'Hrdinovia'. Tajomný psychopatický masový vrah hľadajúci vlastnú identitu - ako by som tomu mohla odolať. Tiež dlhší vzťah a pomerne vážny (v Sims2 som založila rodinu: ja + Zach). Dokonca som nebrala v úvahu ani jeho homosexualitu, ktorá vtedy nebola potrvrdená (dnes už je). Inak TU je video, ktoré mi vždy pomohlo v ťažkých chvíľach. No v čase, keď vyšiel StarTrek, mala som už ďalšieho obľúbenca...




7. Ian Somerhalder - určite ho všetci poznáte z Denníkov, tu niet čo dodať...


+ sľúbený bonus: David Tennant (Doctor Who, v súčasnosti vystriedaný Mattom Smithom) na rozdiel od vyššie spomenutých, David je úplne odlišný typ. Nehral žiadneho záhadného cudzinca, ale jednoducho vtipného, vždy dobre naladeného Doctora. Moja ľahká závislosť na Davidovi ma priviedla k čítaniu Shakespera po anglicky (hral totiž Hamleta) a dokonca k naučeniu sa pár Shakespearových sonetov naspamäť (tiež v AJ).
...a ešte jedno vtipné video s Davidom (pre tých, ktorí DW nepozerali - takto to vyzerá vo väčšine scén)  



Tak dúfam, že ste si môj výber užili (aj keď vlastne na väčšinu sa dnes už nemôžem ani pozerať - Went, Robert :D) a prežili nekonečne dlhé načítavanie stránky (ale tie videá som tam jednoducho musela dať)..

2 komentáre:

  1. Je to super Dani...... No my mame spoločných Roba, Iana, Drewa, zo Star Treku by som dala skôr Chrsa Pina, ale v poho. Ja ti tu mojich vypisovať nebudem, lebo ja si v každom filme nejakého vyhliadnem taže to by bolo na dlho. Super článok..... Mb

    OdpovedaťOdstrániť
  2. presne, ja si tiež vyhliadnem v každom filme, seriáli atď. :)

    OdpovedaťOdstrániť

I do love reading your comments here so give me a shout. Thank you for reading my post!